Toimialan parasta palvelua selkeällä suomen kielellä
Palvelumme ytimessä toimii OIF Service Desk. Osaavat ammattilaisemme käyttävät alan kehittyneimpiä ja laajimpia tulostusympäristön hallintaan suunniteltuja ohjelmistoja.
Hyvämaineinen Service Deskimme
Asiakasyrityksellämme on yksi ja tehokkaasti toimiva kontaktipiste laitemerkistä riippumatta. Asiantuntijamme vastaa puheluihin nopeasti, keskimäärin alle 15 sekunnissa ja asia tulee hoidettua kuntoon saman puhelun aikana yli 30 prosentissa tukitapauksista ilman huoltoteknikon lähettämistä paikalle.
Palvelumme toimivat koko euroopan alueella ja ongelmanratkaisuun on käytössä valtavat resurssit. Kansainvälisellä, lähes 15 000 teknikon verkostolla on käytössään yhteinen tietopankki, joka sisältää lukemattomia määriä ratkaisumalleja ja vinkkejä odottamattomiinkin ongelmatilanteisiin. Suomessa asiakasyrityksiämme palvelee 500 teknikosta mudostuva koko maan kattava sertifioitu asiantuntijaverkosto.
- Parhaat ohjelmistotyökalut, prosessit ja tukihenkilöstö merkkiriippumattoman tulostusympäristön analysointiin, suunnitteluun, toteutukseen, hallintaan ja raportointiin
- Teknologia mahdollistaa erilaiset integroinnit ja dokumenttitoimintojen räätälöinnit
- Laajin tarjonta tuotteita, ohjelmistoja, ratkaisuja ja palveluita tehostamaan dokumenttityöskentelyä
- Markkinajohtaja tulostuksenhallintapalveluissa
(IDC MarketScape, Gartner, Quocirca)