Suomen Asiakastieto Oy on yksi Suomen johtavista yritysjohdon, taloushallinnon, riskienhallinnan sekä myynnin ja markkinoinnin tietopalvelujen toimittajista Suomessa. Asiakastieto auttaa yrityksiä tehostamaan päätöksentekoprosesseja ja asiakkuuksien hallintaa automatisoiduilla yritys- ja luottotietoratkaisuilla.
OIF suoritti Asiakastiedossa kattavan tulostusympäristön analyysin, jossa selvitettiin Asiakastiedon tulostusympäristön tila sekä työntekijöiden tulostamiseen ja asiakirjoihin liittyviä tarpeita. Tämän selvityksen sekä tarjouskierroksen perusteella Asiakastieto valitsi kumppanikseen OIF:n.
”Lähtökohtaisesti on todettava, että OIF:n kaverit olivat omaa luokkaansa. Olimme alusta asti samalla aaltopituudella, jonka ansiosta kysyntä ja tarjonta kohtasivat saman tien. Kokonaisvaltainen tuki ja asiantuntemus vakuuttivat ja oli helppo tehdä valinta”, kertoo IT-manager Teemu Otala.
OIF toteutti Asiakastiedon uuden tulostusympäristön käyttäjien sekä liiketoiminnan tarpeiden mukaisesti. Ratkaisu sisältää tietoturvallisen tulostusratkaisun monitoimilaitteineen ja tulostimineen. Kyseessä on proaktiivinen toimintamalli, johon kuuluu säännöllinen onsite-apu sekä tulostamiseen erikoistuneen OIF Service Deskin jatkuva seuranta ja tuki. Myös markkinointiosaston tarpeet otettiin erityiseen huomioon.
”Hinnallisesti OIF:n kokonaisuus oli huomattavasti huokeampi verrattuna aikaisempiin toimijoihin. Olemme olleet erittäin tyytyväisiä. Laitteet toimivat niin kuin on luvattu ja palvelu on itse asiassa ollut jopa odotuksia parempaa. En näe esteitä pitkäkestoiselle yhteistyölle”, päättää Otala.