(09) 4393 810 info@oif.fi

Testatusti TYKKI työkalu peruslausuntojen käsittelyyn

Peruslausunnot hallintaan kustannustehokkaalla pilvipalvelulla

Tarjoamme TE-toimistojen kanssa yhdessä suunnitellun  ja käytännön työssä koetellun Tykki™-hallintajärjestelmän avuksenne peruslausuntojen ja asiakirjojen tehokkaaseen hallintaan. 

Tykki™-ratkaisu täydentää URA-asiakasjärjestelmän käytettävyyttä mahdollistaen peruslausuntojen dokumenttien tallennuksen, käsittelyn, edistyneet hakuominaisuudet ja seurannan.

_

Käsittelyn haasteet

  • URA-järjestelmään ei voi tallentaa asiakirjoja
  • Sisäisen tiedonkulun haasteet (esim. poissaolot)
  • Asiakirjojen hidas haku jatkokäsittelyyn
  • Hitaat, manuaaliset työvaiheet
  • Tavoiteaikarajojen saavuttaminen ja seuranta
  • Tietoturva ja tietosuoja haasteet
  • Kokonaistilannekuvan epäselvyys
I

Tykki™-ratkaisun edut

  • Tapausten käsittelyn tehostuminen ja nopeutuminen
  • Käsittelyaikojen seurannan helppous
  • Reaaliaikainen kokonaistilanteen raportointi
  • Etäkäyttömahdollisuus
  • Hakuaika – minuuteista sekunneiksi
  • Työn mielekkyys paranee

Keskitä ja hallitse peruslausuntojen käsittelyä Tykki™ -ratkaisun avulla

Asiakirjojen vienti järjestelmään tapahtuu helposti ja ohjatusti monitoimilaitteiden sekä työasemien kautta yhteiseen työjonoon.

Asiakirja indeksoidaan ja siitä tunnistetaan tarvittava tieto sen ohjaamiseksi oikealle käsittelijälle.

Työjonosta tapaukset otetaan käsittelyyn ja hallintaan. Käsittelyn vaiheista jää järjestelmään ajantasainen tieto ja asiakirjojen haku arkistosta on vaivatonta. 

Vastaanotto

k

Käsittelyvalmis

l

Käsittelyssä

Z

Valmis

n

Arkisto

Tykki™ on TE-toimistojen käytössä  toimivaksi ja resursseja säästäväksi todettu ratkaisu, joka on helppo ottaa käyttöön ja omaksua.

ELY-keskukselta saamiamme kommentteja palvelusta

Yhteistyössä OIF  Oy:n kanssa saimme nopeasti ymmärryksen siitä miten toteutus voitaisiin käytännössä tehdä.

Investoinnit olivat selkeästi tiedossa myös järjestelmän laajentumisen osalta.

Edettiin napakasti ja käyttäjien kommentit sekä parannusehdotukset huomioitiin lopullisessa ratkaisussa.

Tarjousvaiheessa saatiin selkeä näkemys kustannuksista, lisensseistä, tietokannoista ja tarvittavista resursseista.

Skaalautuva toteutus onnistui.

Poikkeustilan ja etätöiden aikana ” Covid -19” prosessi pyörii vaikka ihmiset eivät olleet paikalla. Vanhassa tilassa asiakirjoja olisi kuljetettu mukana, ja riskit olisivat olleet sen mukaisia.

Lisätiedot ja esittelyt

Tommi Andersson

Partner
+358 50 567 2810
tommi.andersson@oif.fi

Varaa aika henkilökohtaiseen esittelyyn!

Esittelemme järjestelmän toiminnot ja ominaisuudet n. 45 minuutin palaverissa, joka toteutetaan etäyhteydellä. Soita, lähetä sähköpostia tai valitse oheisesta varauskalenterista sopiva aika, niin otamme sinuun yhteyttä!

Järkevät laiteratkaisut, älykkäät työtavat ja hyvä huolenpito. Siitä meidät tunnetaan.

Office Innovations Finland Oy | Kappelikuja 6 D, 02200 Espoo | Puh (09) 4393 810 | e-mail: info@oif.fi | www.oif.fi